פרסום ממומן בגוגל – ברגע זה לקוח מחפש עסק בדיוק כמו שלך!

דרכי המסחר עברו שינוי הדרגתי לאורך העשור האחרון.

יש מי שמחפש שירות או מוצר והולך לשוק או לקניון, שואלים חברים או ברשתות חברתיות. לרוב – ישתמשו במנוע החיפוש הגדול ביותר google. 


לשיחת יעוץ חינם

קידום ופרסום בגוגל ממומן

גוגל, הוא מנוע החיפוש החזק ביותר. יש מנועי חיפוש נוספים בארץ ובעולם, כמו יאנדקס (רוסיה) בינדו (סין) בינג, יאהו וכיו"ב אבל אף אחד מהם לא יעיל ועונה על דרישות הגולש כמו גוגל.

למרות התנגדותם של מקימי גוגל להכניס פרסום למנוע החיפוש שהקימו, שכל מטרתו כוונה לשם הכוונת הגולש לקבל מידע מכל אתרי האינטרנט הרבים הקיימים, הוקמה מערכת גוגל אדוורדס המיועדת לפרסום בגוגל.

גולש המקליד ביטוי חיפוש כל שהוא, יבחין ב 4 התוצאות הראשונות המופיעות בדף התוצאות הראשון המסומנות בירוק ועליהן רשום "מודעה". אלו הן מודעות גוגל ממומן.

מערכת הפרסום של גוגל (גוגל אדוורדס) מאפשרת, גם למי שאין אתר מקודם בגוגל, להופיע במקומות הראשונים בתוצאות החיפוש על ביטויי חיפוש מוגדרים מראש. 

הפרסום בגוגל ממומן נקרא ppc.

כלומר – pay per click

גוגל גובה תשלום עבור כניסות לאתר שמגיעות מהמודעה הממומנת.

העלות לכל קליק נקבעת בדרך של "מכירה פומבית" – כלומר, גוגל בוחן את הביקוש לביטוי החיפוש מצד הגולשים, לעומת ההיצע שלו (המתחרים המבקשים להופיע במקום הראשון על אותו ביטוי) ולפיכך קובע לו מחיר לקליק.

לכן- כדי לייצר קמפיין מוצלח בגוגל ממומן, צריכים להפקיד על שלושה פרמטרים: 

1- העלות המוצעת לקליק

2- איכות המודעה לאותו ביטוי חיפוש

3- איכות התוכן אליו מגיע הגולש מרגע שנכנס לדף הנחיתה באתר או דף נחיתה stand alone.

לא מספיק לפרסם את המודעה בגוגל. חשוב לבצע לקמפיין בגוגל אופטימיזציה שתשפר את הביצועים של הקמפיין ותניב יותר לידים.

מדוע wiselead לעסק שלי?

קביעת אסטרטגיה לקידום מותאמת תקציב לקוח מראש. 
אסטרטגיה שיווקית נכונה היא המפתח לקידום טוב ומניב הפניות מדויקות לעסק. לכל עסק מתאים ערוץ שיווקי דיגיטלי אחר. 
הופכים הוצאה להכנסה
עסק שלא משווק את עצמו הוא עסק עומד. פרסום בגוגל, הולך ומשתכלל כי הוא עובד לעסקים. לצד ההבנה שההשקעה בשיווק היא הכרחית לכל עסק, עומדת העובדה שהרבה עסקים נמנעים מלקדם בגוגל כי הם רואים בו ערוץ פרסומי יקר. אבל זהו ערוץ שמניב הפניות לאורך זמן. לכן לפני שמוציאים כספים, חשוב לבדוק את הכדאיות לפרסום בערוץ על ידי בחינת החיפושים לשירות המוצע לעומת העלויות. 

Wiselead מתמקדת בערוצי השיווק הדיגיטליים שמביאים תנועה לעסק בזמן קצר על   ידי יצירת בסיס טוב לקמפיינים שיעבדו לאורך זמן.
אין התחייבות מראש לתקופה
לרוב, חברות קידום מבקשות התחייבות לתקופה מראש. ב wiselead אין התחייבות לתשלום מראש לקידום. בכל חודש, יחד עם הלקוח אנו בוחנים את יעילות הקמפיין על ידי נתונים סטטיסטיים ובחינת עלות מול תועלת האם להמשיך לחודש נוסף או לנתב את תקציב ההשקעה לערוץ יעיל יותר.  יחד עם זאת, חשוב לדעת  שככל שהקמפיינים בגוגל פועלים לאורך זמן ארוך יותר, הם ישתפרו מחודש לחודש.

יחס אישי
לנו חשוב לשמור על ערוצי התקשרות פתוחים עם הלקוח ולחוות כל הפניה בזמן אמת כדי לדעת שהתוכן והקהל שאנחנו פונים אליו מדויק. המטרה שלנו היא- להישאר יחד  ללא תקופת התחייבות, אלא מתוך יעילות וצמיחה.

למה לפנות לאיש מקצוע ?

על פניו, הקמת החשבון לפרסום המודעות בגוגל נראית פשוטה. למען האמת, כדי לייצר קמפיין פרסום יעיל , מבינים שהמערכת יכולה להיות די טריקית. בכל תחום, יש מאות, אם לא אלפים שמעוניינים להופיע ב 4 המקומות הראשונים. כולם מתחרים על המקומות האלה. הניסיון שלנו מול גוגל, צייד אותנו בהיכרות מעמיקה עם המערכת והתנהגות הגולשים. אנחנו משתמשים בידע והניסיון הזה כדי לצמצם עלויות ללקוח שלנו ולייעל את הפרסום. 

מאחרי הקלעים של מערכת ה ADWORDS של גוגל, מתבצעת תחרות סמויה, סוג של מכרז בין כל המתחרים המעוניינים לעלות למקומות אלה. גוגל מדרג את המודעה של המפרסם. בהתאם לזאת, בהחלט יש סיכוי סביר מאוד שהמודעה של כמה מהמפרסמים לא תוצג.

מקובל לחשוב שככל שמציעים לקליק תשלום גבוה יותר, גוגל ידרג את המודעה גבוה יותר. זוהי הנחת יסוד מוטעית. בהחלט ניתן לשפר את מיקום המודעה אם בראש וראשונה נעלה את רמת דף הנחיתה ואיכות המודעה לפני שנציע מחיר גבוה יותר.

כאן נכנסת עבודת הקידום. 

מעבר לזאת, לפני הקמת הקמפיין נדרשת עבודה מקדימה שהיא התנאי הבסיסי להצלחת הקמפיין והיא הקמת הקמפיין. תהליך ההקמה דורש בחינת ביטויי חיפוש רלוונטיים שכדאי להתחרות עליהם, בחינת מודעות מתחרות, כתיבת המודעות בהתאם לביטויים ובצורה שתניע את הגולש להיכנס לאתר דרך המודעה, חלוקה לקבוצת מודעות, יצירה והטמעת קודים לפרסום מתקדם (רימרקטינג (מודעה רודפת), מעקב אחרי שיחות והמרות)

האם רק בעלי אתרים יכולים לפרסם בגוגל?

לא. גוגל ממומן נועד בין היתר לתת במה גם לעסקים שאין להם אתר, או שהאתר שלהם עדיין לא מקודם מספיק. ניתן לפרסם באמצעות דף נחיתה שעלותו נמוכה בהרבה מבנייה של אתר.

רוצים יותר לקוחות ? פרסמו בגוגל ממומן !

לקוחות שמחפשים את השירות שלך, ימצאו אותך ברגע שהם יקלידו בשורת החיפוש את מה שהעסק שלך מציע. אתם תשלמו רק על הקליק (הכניסה למודעה)

לפרטים נוספים, ולקבלת הצעת מחיר, התקשרו 050-8329001 או השאירו פרטים בצור קשר

מה לקוחותינו חושבים עלינו

 

ליווי קמפיין מקצועי ומדוייק! תמיד עם האצבע על הדופק, דיוק וקריאטיביות. תודה!
~ לילי קורל
תודה למיה היקרה על סדנת פייסבוק מעשירה ומופלאה בעשרות טיפים חדשים.
על הסבלנות ואורך הרוח שיש לך. על המיקוד הנכון ועל מה לעבוד.
כמה שעות שעושים סדר בראש כדי לצאת לעבוד בקידום ממומן.
היה נפלא
עידית שלינגבאום
מיה יקרה,
את אלופה!
כבר מהפעם הראשונה שנפגשנו, מלהקשיב לך מדברת את המקצוע שלך, ידעתי שאת מומחית.
בפעם השניה, כשבחרתי בך לקדם את העסק שלי, כבר היה לי ברור שבחרתי נכון.
את מקצוענית, הידע שלך כל כך נרחב, אבל מה שכבש אותי, זו הנעימות שלך.
הנעימות והסבלנות.
כל כך שמחה שבחרתי לעבוד איתך.
תודה רבה על הכל!
ברור לך שעכשיו אפנה אלייך
גם בעתיד נכון?
ברור לך גם שאמליץ עלייך לאחרים נכון?
תודה גדולה�
תמר עמית משיח
סדנת הפייסבוק ממומן היתה מאוד יעילה וממוקדת, למדתי המון ורכשתי ידע חיוני מאוד בנושא, אותו אני כעת יכולה ליישם. תודה גדולה למאיה על כך, על הסבלנות, האדיבות, הידע. ממליצה בחום רב מאוד!!!
מיכל ישראל
מומלצת בחום.. בייחוד נוכח היושרה והכנות שלך
מרסל בלקר

האם אתם מוכנים לגלות כיצד אנחנו יכולים לעזור לך להצליח?

wise lead  מספקת שרותי קידום באינטרנט ובפייסבוק לעסקים במטרה להרחיב את פעילותם העסקית על ידי הגדלת מאגר הלקוחות שלהם.

התחל עוד היום!

לוגו בלי תג ליין

wise lead  מספקת שרותי קידום באינטרנט ובפייסבוק לעסקים במטרה להרחיב את פעילותם העסקית על ידי הגדלת מאגר הלקוחות שלהם.

בקרו אותנו בפייסבוק

נגישות