הפצת תוכן מהאתר באתרים חדשותיים

פרסום וקידום עסקים באמצעות תוכן באתרי תוכן גדולים – outbrain

יש לך מוצר ייחודי, עדיין לא מודעים אליו, לא ממש יודעים לחפש אותו ברשת אבל הוא יכול למלא צורך של הלקוחות שלך?

בעולם הדיגיטלי כיום, קל יותר להגיע לתודעת הקהל באמצעות תוכן. מאמר שנמצא באתר הבית, יוכל להגיע לחשיפה מאוד גדולה דרך אתרים חדשותיים גדולים.

התוכן באתר הבית, הוא כלי שיווקי יעיל מאוד, בעיקר למוצרים או שירותים לא מוכרים. בעידן הסלולרי והפייסבוק, שעות פנאי רבות של אנשים מוקדשות לקריאה באמצעות הסלולרי או הטאבלט. נסיעה בתחבורה ציבורית, המתנה בתור הופכים לזמן שאנשים פותחים את הסלולרי ונחשפים לתכנים מהרשת. הזמן הזה יכול להפוך לזמן בו הקהל נחשף בקשב מלא למוצר או לשירות שלך.

מה זה המלצות התוכן שאנחנו רואים באתרים חדשותיים ברשת?

פרסום באמצעות תוכן באתרים שיש להם חשיפה גבוהה מאוד יכול להעלות מאמר מתוך האתר שלך לאתרים ידועים כמו ווינט, וואלה, מאקו כלכליסט ועוד הרבה אחרים.

קידום העסק בדיגיטל תלוי רבות ברמת החשיפה של העסק. ככל שהחשיפה גבוהה יותר התנועה לאתר גדלה ובהכרח גם כמות הפניות ממנו.

מעבר להעלאת המותג לתודעה, אתר המספק מידע בעל ערך מידעי לגולש מייצר תדמית של עסק גדול ואמין.

איך מקדמים תוכן ישירות מהאתר מבלי לפנות למנהלי האתר?

הפצת מאמרי תוכן באתרים בעלי חשיפה גבוהה אשר מביאה תנועה ישירות לאתר יכולה להיות קשה ויקרה. הרבה בעלי עסקים מוותרים על זה מראש כיוון שהעלות עולה על התועלת.

פלטפורמות כמו אאוטבריין וטאבולה באות לענות על הצורך לפרסם תוכן בצורה ממומנת לזמן מוגבל מראש ובאתרים ידועים מראש ובכך להגיע לחשיפה משמעותית. חברות להפצת תוכן כמו אאוטבריין וטאבולה משלבות מאמרי תוכן באתרים מובילים.

התשלום לחברות אלה נעשה פר כניסה מאותה כתבה לאתר (pay per click) כלומר – משלמים רק עבור מי שנכנס לאתר.

כך ניתן “לצבוע” את אותו גולש כקהל המתעניין בשירות ולהמשיך לשווק לו באמצעות רימרקטינג ולפרסם ברשתות שיווק דיגיטליות נוספות (גוגל ופייסבוק) .

הקמה וניהול קמפיין הפצת מאמרי תוכן מאתר הבית באמצעות אאוטבריין וטאבולה

התוכן באתר קובע את תדמית העסק, המוצר או השרות שלך. כאשר מקימים קמפיין להפצת תוכן צריך לחשוב על אסטרטגיית ההפצה. התוכן המוגש לגולש מהאתר צריך להיות מניע ומוגש בצורה בהירה וקולחת.

הקהל שנכנס לאתר שלנו, הוא קהל מתעניין, קהל שנחשף כבר למוצר או השירות המוצע. עם אותו קהל חשוב לנו לטפח מערכת יחסים ולכן לחשוב איך אנו יכולים “לצבוע אותו” ולהמשיך לשווק לו תכנים נוספים אשר מטרתם לעורר את הצורך למוצר/שירות שהעסק שלנו מציע.

לסיכומו של דבר, פרסום עסקים באמצעות תוכן וההפצה של אאוטבריין הוא כלי פשוט ויעיל כאשר מעוניינים להגדיל את החשיפה למוצר או שירות. הוא נעשה יעיל יותר – אם אנו חושבים איך לאסוף את הגולשים שנחתו באתר ולהמשיך לשווק להם באמצעות כלים דיגיטליים שונים.

לקידום העסק באמצעות תוכן – נשמח לייעץ !

 

 

נגישות