שיפור הנראות הדיגיטלית

טוב מראה עיניים ממשמע אזניים

לנראות של העסק והצורה בה הוא מעביר את המסר שלו ללקוחות, יש חשיבות עליונה.

לקוחות פונים מתוך משיכה ויצירת סקרנות במוצר או בשירות. 

הפנייה לבעל העסק נעשית מתוך יצירת עניין אצל הגולש בשלב הראשון. 

ההצגה הויזואלית של בעל העסק ברשתות או באתר, היא זאת שצדה את תשומת הלב של הגולש. התוכן המוצג לו בפוסט או באתר, הוא זה שהופך את הגולש ללקוח.

הקווים המנחים שלי לשיפור הנראות הדיגיטלית

  • בחינת אפשרויות רבות של גרפיקה שתתאים לעסק - אני עובדת עם כמה גרפיקאים.יות כדי להתאים את הויזואליות לעסק
  • יצירת מסר ויזואלי אחיד לבעל העסק בכל הנכסים הדיגיטליים
  • יצירת קריאטיב חדשני ומסקרן. הן מבחינת התוכן והן מבחינת הגרפיקה

אנחנו רגילים לחשוב שהרכישה מתבצעת משיקולים קרים כמו מחיר, מרחק וכו’. אם נחשוב לעומק על הרכישות שלנו, את רובן ביצענו מתחושת הבטן והרושם הראשוני שנוצר אצלנו כלפי המוצר/נותן השירות. 

נגישות