LinkedIn_Logo.svg

לינקדאין - רשת חברתית או רשת עסקית?

בעלי עסקים, באילו ערוצים שיווקיים אתם משקיעים כדי ליצור תנועה לעסק שלכם? אם הייתם יודעים שקיימת רשת חברתית שיכולה להביא לעסק שלכם את התנועה המשמעותית, את החברות הגדולות. רשת בה אתם יכולים לפנות לקהל זה בצורה ממוקדת, האם הייתם מקדישים משאבים לטיפוח פרופיל ברשת הזו? יש רשת כזו. רשת שפונה לחברות ובעלי עסקים בלבד. רשת שמטרתה היא יצירת קשרים עסקיים, שיתופי פעולה, מידע עסקי. לינקדאין.

לינקדאין היא להוות רשת חברתית מקצועית לבעלי עסקים.

נתונים סטטיסטיים על הרשת:

◊ למעלה מ 300 מיליון חברים ברשת, מכל העולם. בישראל יש קרוב ל 2 מיליון משתמשי לינקדאין.

◊ בעולם זה כבר ידוע כערוץ שיווקי נפוץ, לצורך גיוס אנשי מקצוע, שכירים ועצמאיים.

אז  למה linkedin ? 

linkedin היא רשת המתמקדת רק בעסקים. בניגוד לטוויטר ופייסבוק שהן רשתות שיתופיות ליצירת קשרים חברתיים, אך לא בהכרח למטרות עסקים. לינקדאין היא רשת ענקית לנטוורקינג אחד עולמי, אשר נועד ליצירת שיתופי פעולה ועסקאות חדשות. חברות רבות הבינו את הפוטנציאל של לינקדאין ומחפשים את אנשי המקצוע שהם צריכים ברשת זו.

עוד מיתרונותיה של הרשת החברתית עסקית :

◊ לכל אחד האפשרות ליצור כרטיס ביקור וירטואלי שמוצג כל הזמן. לכן חשיבות בניית הפרופיל היא חשובה. המלל, התמונות והניסיון המקצועי המוצגים בו צריכים להיעשות בהקפדה ותחת חשיבה מרובה.

◊ יצירת קשרים והתייעצויות עם אנשים בעלי רקע מקצועי דומה באמצעות קבוצות דיון. חיפוש קולגות, ספקים, לקוחות, משקיעים וכיו"ב.

◊ ערוץ נוסף לקבלת מידע על חברות עסקיות ומתחרים מתחום העיסוק שלכם.

אז מה הם הכללים על פיהם נקים את הפרופיל האישי  בלינקדאין?

כאמור, חשוב לזכור כי הרשת נועדה ליצירת נטוורקינג ומיתוג. אלה יובילו למציאת לקוחות חדשים לעסק.

איך מיישמים עקרונות אלה?

◊  כדי לנתב לעסק שלי לקוחות חדשים, משקיעים, הפרופיל צריך לשדר מקצועיות, הוא חייב להיות מלא. בעיקר, תמונת התדמית, פירוט ניסיון אישי, כישורים, מוסדות לימוד, מקום מגורים ומתן שירות גיאוגרפי, פרטי יצירת קשר וכיו"ב.

◊  הרחבת הקשרים העסקיים כמה שיותר. הרחבת יכולת החשיפה של העסק מגדילה את הסיכוי להימצא על ידי מי שמחפש את השרות או המוצר של העסק.

◊ כמה שיותר השתתפות בדיונים וקבוצות כדי ליצור רושם מקצועי.

◊ אחד היתרונות הבולטים של לינקדאין היא אפשרות הפרסום בעלות נמוכה יחסית לפייסבוק וגוגל.

לינקדאין - ערוץ שיווקי נוסף לעסק.

אם אתם עסק שמעוניין להפנות את שירותיו לעסקים נוספים ולאו דווקא לקוחות פרטיים, מקומך בלינקדאין.

 

שעת ייעוץ לקידום בדיגיטל בגוגל  ובפייסבוק

לא אחת, מתלבטים איזה ערוץ שיווקי מתאים למוצר או לשירות אותו אנו מעוניינים להוציא לאור. לא כל מוצר/שירות מתאים לקידום בגוגל כמו שלא כל מוצר או שירות מתאים לקידום בפייסבוק. בשעה וחצי, נוכל לבחון את ערוץ הקידום הדיגיטלי המתאים למוצר או שירות במטרה לייעל בצורה אופטימלית את הפרסום.

יתירה מכך, ישנם בעלי עסקים אשר מנהלים את הקמפיין בגוגל או בפייסבוק בצורה עצמאית ועדיין לא מקבלים הפניות.

זה הזמן לפנות באופן חד פעמי לייעוץ ולהבין מה לא עובד .

הכנס את שמך וכתובת הדואר שלך בטופס הבא.

שאלות נפוצות

מה ההשקעה היומית האפקטיבית בפייסבוק לקידום ממומן?
בקביעת הקהל בפייסבוק, ניתן אומדן למספר פרופילים מקסימלי שפייסבוק יכול לחשוף את המודעה. ככל שהתקציב היומי יהיה גבוה יותר, כך שיעור החשיפה לאותו קהל יהיה גבוה יותר. ככל שהחשיפה גבוהה יותר כך הסיכוי להיווצרות קשר מלקוחות פוטנציאלים גבוה יותר. קביעת התקציב היומי תלויה בתחרות הקיימת על ההופעה בפיד של אותו קהל. אם יש הרבה מפרסמים לאותו קהל, תידרש השקעה יומית גבוהה.
האם גוגל ממומן עובד? כי זה נראה פרסומת ולרוב נכנסים לתוצאות האורגניות
זה נכון ש80% מהגולשים נכנסים לתוצאות האורגניות. אך ממחקרים שנעשו, מתוך אותם 20% שנכנסים לתוצאות של הממומן, אחוז הגולשים שאכן יצרו קשר גבוה יותר. הקידום בגוגל ממומן הוא יותר ממוקד. אתרים בתוצאות האורגניות לרוב עמוסי מידע. כאשר גולש מחפש פיתרון ממוקד ואינסטנט הוא נכנס  לתוצאות של הממומן כי הן הראשונות. חשוב למקד את הגולש מרגע שנחת בדף הנחיתה ליצירת קשר.
האם אפשר לקדם את העסק בפייסבוק גם בלי לשלם כסף?
כן. רק ששיווק אורגני לוקח זמן. חשוב לנהל את הדף העסקי בהתמדה ולהעלות פוסטים שנותנים ערך לגולש ולאו דווקא פרסומיים. פוסטים שמניעים להגיב כדי שפייסבוק יגביר את החשיפה, לשתף ולהיות פעילים בקבוצות שבהן הקהל של העסק נמצא. לזרוק פרסומים בקבוצות פרסום שונות הוכח ככלי שאינו יעיל כמו להיות שותפים ולפתח דיונים בקבוצות.

מה לקוחותינו חושבים עלינו...

ליווי קמפיין מקצועי ומדוייק! תמיד עם האצבע על הדופק, דיוק וקריאטיביות. תודה! ~ לילי קורל
תודה למיה היקרה על סדנת פייסבוק מעשירה ומופלאה בעשרות טיפים חדשים. על הסבלנות ואורך הרוח שיש לך. על המיקוד הנכון ועל מה לעבוד. כמה שעות שעושים סדר בראש כדי לצאת לעבוד בקידום ממומן. היה נפלא עידית שלינגבאום
מיה יקרה, את אלופה! כבר מהפעם הראשונה שנפגשנו, מלהקשיב לך מדברת את המקצוע שלך, ידעתי שאת מומחית. בפעם השניה, כשבחרתי בך לקדם את העסק שלי, כבר היה לי ברור שבחרתי נכון. את מקצוענית, הידע שלך כל כך נרחב, אבל מה שכבש אותי, זו הנעימות שלך. הנעימות והסבלנות. כל כך שמחה שבחרתי לעבוד איתך. תודה רבה על הכל! ברור לך שעכשיו אפנה אלייך גם בעתיד נכון? ברור לך גם שאמליץ עלייך לאחרים נכון? תודה גדולה� תמר עמית משיח
סדנת הפייסבוק ממומן היתה מאוד יעילה וממוקדת, למדתי המון ורכשתי ידע חיוני מאוד בנושא, אותו אני כעת יכולה ליישם. תודה גדולה למאיה על כך, על הסבלנות, האדיבות, הידע. ממליצה בחום רב מאוד!!! מיכל ישראל
מומלצת בחום.. בייחוד נוכח היושרה והכנות שלך מרסל בלקר
לוגו בלי תג ליין

wise lead  מספקת שרותי קידום באינטרנט ובפייסבוק לעסקים במטרה להרחיב את פעילותם העסקית על ידי הגדלת מאגר הלקוחות שלהם.        

פוסטים אחרונים

צרו קשר

מיה לונצר - קידום עסקים באינטרנט ובפייסבוק
050-8329001
mayaseo44@gmail.com

בקרו אותנו בפייסבוק

נגישות