יש לכם דף פייסבוק עסקי?

קידום דף עסקי בפייסבוק נחלק לשניים : הקידום האורגני (טבעי, ללא השקעה כספית) והקידום הממומן באמצעות ads. manager.

שתי המערכות האלה נפרדות ולשתיהן מטרות אחרות, אך משלימות את נראות העסק ברשת, רענון לקוחות פוטנציאלים, יצירת קהילת אוהדים והבאת תנועה לעסק.

הפרסום הממומן מדף הפייסבוק, מטרתו העיקרית היא לרענן ולהרחיב את האוהדים לדף העסקי. האוהדים בדף מתעניינים בשרות/ המוצר של העסק. לפייסבוק, מערכת מאוד משוכללת של איסוף נתונים והכוונת המודעה שלכם לקהל שעשוי להתעניין בעסק כמו שלכם. קהל יעד מאוד ממוקד. המערכת של פייסבוק  יודעת לנתב את המודעה לפי תחומי עניין, גיל, תחומי תעסוקה ומצב משפחתי ולא רק. פייסבוק יכול לרדת לרזולוציות מאוד גבוהות מבחינת איסוף הנתונים על הפרופילים. מקומות שבעל הפרופיל מסתובב בהם, הרגלי צריכה, הרגלי גלישה, תקופות מעבר בחיי הפרופיל (מאורס, נשוי, שוחרר מצה"ל וכיו"ב)

אך דף הפייסבוק לא מתנהל רק על ידי פרסום ממומן. חשוב לטפח את קהל האוהדים שלכם. הטיפוח נעשה על ידי מספר כללים שיווקיים לשימור הקהל ולהיכנס לתודעתם כגורם מקצועי לשירות שאתם מציעים. תנו לאוהדים להכיר אתכם.

9 טיפים קצרים לניהול דף פייסבוק עסקי 

1. הכנת דף פייסבוק: תמונת הקאבר של הדף העסקי צריכה להיות מעוצבת בצורה תכליתית ומזמינה הכוללת בצורה ברורה וקצרה את העיסוק, מספר טלפון, כתובת אתר, מייל וכתובת פיסית.

2. תמונת הפרופיל של דף הפייסבוק צריכה להיות הפנים שלך. תמונה תדמיתית המשקפת את עיסוקך. לתמונה יש חשיבות ביצירת תחושת אמינות של האוהדים. בעיקר אם את עוסקת בתחום הטיפולי, אנשים ירצו לדעת מי עומד מאחרי השירות ו"להתחבר" אליו.

3. הפוסטים שאתם רושמים בדף העסקי צריכים לתת ערך מוסף לאוהדים. אל תשקיעו בפוסטים שיווקיים, לזה יש את הממומן. אוהדים יתרשמו וירצו לעקוב אחרי הידע המקצועי המובא בדף. הקציבו אחת לחודש פוסט שהוא גם מניע לפעולה שיווקית.

4. לכל פוסט הוסיפו תמונה – התמונה היא זו שתקבע אם הגולש יתעכב עליה. התוכן יקבע אם הוא ייכנס אל המודעה. התמונה צריכה לשדר לגולש את התועלת שלו. לדוגמה אם יועצת זוגית מדברת על חשיבות ייעוץ זוגי, התמונה צריכה להיות של משפחה מאושרת

5. מצאו קבוצות ופורומים בפייסבוק בהם אתם צופים שקהל הלקוחות שלכם יהיה נוכח. היו פעילים בקבוצות האלה, השתדלו לתת כמה שיותר "טיפים חינם" כדי ליצור כלפיכם אמפתיה. יזכרו אתכם. להעתיק פוסט ולהדביק אותו בקבוצות פרסום נמצא כלא יעיל. אך השתתפות פעילה בקבוצות רלוונטיות נזכרת יותר

6. השתדלו שהפוסטים יהיו ברוח התקופה. לדוגמה: חנוכה מתקרב והאור שהוא מביא עמו מזכיר לי ש....(טיפ מקצועי). אל תסחפו לפוסטים פוליטיים או בעלי השקפות אמונות ודעות אישיות.

7. הניעו את הגולשים להשתתף בדיון . לדוגמה, בקשו חוות דעת מקהל הצופים במודעה. "אנו חושבים לצאת במבצע חדש לראש השנה ומתלבטים האם לתת הנחות על מוצרי א או על מוצרי ב. מה אתם הייתם מעדיפים לקבל? כתבו לנו בתגובה"

8. טיפול בתגובות - השתדלו להגיב בזמן קצר ומתוך הדף העסקי. אם קיימת חוות דעת שלילית עליכם, אל תמחקו אותה, טפלו בה בדרך שיווקית ועניינית.

9. אין לכם זמן ? - אם אין לכם זמן לכתוב 2 פוסטים בשבוע ולהפיץ אותם, תזמנו את הפוסטים בתחילת שבוע במרווחי זמן פרופורציונליים ופייסבוק ידאג לפרסמם בזמן המוגדר.

נהלו את הדף העסקי בחכמה. כיום הוא מהווה כרטיס ביקור משוכלל לעסק שלכם ויכול להיות זרוע שיווקית מצליחה.

שעת ייעוץ לקידום בדיגיטל בגוגל  ובפייסבוק

לא אחת, מתלבטים איזה ערוץ שיווקי מתאים למוצר או לשירות אותו אנו מעוניינים להוציא לאור. לא כל מוצר/שירות מתאים לקידום בגוגל כמו שלא כל מוצר או שירות מתאים לקידום בפייסבוק. בשעה וחצי, נוכל לבחון את ערוץ הקידום הדיגיטלי המתאים למוצר או שירות במטרה לייעל בצורה אופטימלית את הפרסום.

יתירה מכך, ישנם בעלי עסקים אשר מנהלים את הקמפיין בגוגל או בפייסבוק בצורה עצמאית ועדיין לא מקבלים הפניות.

זה הזמן לפנות באופן חד פעמי לייעוץ ולהבין מה לא עובד .

הכנס את שמך וכתובת הדואר שלך בטופס הבא.

שאלות נפוצות

מה ההשקעה היומית האפקטיבית בפייסבוק לקידום ממומן?
בקביעת הקהל בפייסבוק, ניתן אומדן למספר פרופילים מקסימלי שפייסבוק יכול לחשוף את המודעה. ככל שהתקציב היומי יהיה גבוה יותר, כך שיעור החשיפה לאותו קהל יהיה גבוה יותר. ככל שהחשיפה גבוהה יותר כך הסיכוי להיווצרות קשר מלקוחות פוטנציאלים גבוה יותר. קביעת התקציב היומי תלויה בתחרות הקיימת על ההופעה בפיד של אותו קהל. אם יש הרבה מפרסמים לאותו קהל, תידרש השקעה יומית גבוהה.
האם גוגל ממומן עובד? כי זה נראה פרסומת ולרוב נכנסים לתוצאות האורגניות
זה נכון ש80% מהגולשים נכנסים לתוצאות האורגניות. אך ממחקרים שנעשו, מתוך אותם 20% שנכנסים לתוצאות של הממומן, אחוז הגולשים שאכן יצרו קשר גבוה יותר. הקידום בגוגל ממומן הוא יותר ממוקד. אתרים בתוצאות האורגניות לרוב עמוסי מידע. כאשר גולש מחפש פיתרון ממוקד ואינסטנט הוא נכנס  לתוצאות של הממומן כי הן הראשונות. חשוב למקד את הגולש מרגע שנחת בדף הנחיתה ליצירת קשר.
האם אפשר לקדם את העסק בפייסבוק גם בלי לשלם כסף?
כן. רק ששיווק אורגני לוקח זמן. חשוב לנהל את הדף העסקי בהתמדה ולהעלות פוסטים שנותנים ערך לגולש ולאו דווקא פרסומיים. פוסטים שמניעים להגיב כדי שפייסבוק יגביר את החשיפה, לשתף ולהיות פעילים בקבוצות שבהן הקהל של העסק נמצא. לזרוק פרסומים בקבוצות פרסום שונות הוכח ככלי שאינו יעיל כמו להיות שותפים ולפתח דיונים בקבוצות.

מה לקוחותינו חושבים עלינו...

ליווי קמפיין מקצועי ומדוייק! תמיד עם האצבע על הדופק, דיוק וקריאטיביות. תודה! ~ לילי קורל
תודה למיה היקרה על סדנת פייסבוק מעשירה ומופלאה בעשרות טיפים חדשים. על הסבלנות ואורך הרוח שיש לך. על המיקוד הנכון ועל מה לעבוד. כמה שעות שעושים סדר בראש כדי לצאת לעבוד בקידום ממומן. היה נפלא עידית שלינגבאום
מיה יקרה, את אלופה! כבר מהפעם הראשונה שנפגשנו, מלהקשיב לך מדברת את המקצוע שלך, ידעתי שאת מומחית. בפעם השניה, כשבחרתי בך לקדם את העסק שלי, כבר היה לי ברור שבחרתי נכון. את מקצוענית, הידע שלך כל כך נרחב, אבל מה שכבש אותי, זו הנעימות שלך. הנעימות והסבלנות. כל כך שמחה שבחרתי לעבוד איתך. תודה רבה על הכל! ברור לך שעכשיו אפנה אלייך גם בעתיד נכון? ברור לך גם שאמליץ עלייך לאחרים נכון? תודה גדולה� תמר עמית משיח
סדנת הפייסבוק ממומן היתה מאוד יעילה וממוקדת, למדתי המון ורכשתי ידע חיוני מאוד בנושא, אותו אני כעת יכולה ליישם. תודה גדולה למאיה על כך, על הסבלנות, האדיבות, הידע. ממליצה בחום רב מאוד!!! מיכל ישראל
מומלצת בחום.. בייחוד נוכח היושרה והכנות שלך מרסל בלקר
לוגו בלי תג ליין

wise lead  מספקת שרותי קידום באינטרנט ובפייסבוק לעסקים במטרה להרחיב את פעילותם העסקית על ידי הגדלת מאגר הלקוחות שלהם.        

פוסטים אחרונים

צרו קשר

מיה לונצר - קידום עסקים באינטרנט ובפייסבוק
050-8329001
mayaseo44@gmail.com

בקרו אותנו בפייסבוק

נגישות