facebook-logo-29

דף פייסבוק עסקי - איך הוא מקדם את העסק שלי ?

פייסבוק היא רשת חברתית מאוד פעילה. עסקים רבים מוצאים בה פלטפורמה מאוד יעילה לפרסום וערוץ נוסף לשיווק ויצירת עסקים.

 

קידום בפייסבוק מא ועד ת

עסקים בפייסבוק צריכים להבין כי קיימים דרכים שונות לקידום באמצעות פייסבוק. לשם כך, נצטרך להבין אילו אפשרויות נוכחות יש לנו בשת החברתית :

פרופיל אישי - זהו חשבון הפייסבוק האישי של כל אחד, המזוהה על ידי מייל וסיסמה, אשר מחבר אותנו עם חברים ומכרים ולמעשה יוצר עבורנו רשת לשיתוף. פרופילים אישיים מוגבלים לצבירה של עד 5,000 חברים. מעבר לכך, מי שיבקש להיות חבר של אותו פרופיל, יהפוך ל"עוקב". כלומר - הוא יוכל להיחשף לפוסטים שיועלו באותו פרופיל.

דף עסקי - מטרת הדף היא ליצור קהילת אוהדים לאנשים המעוניינים להתעדכן בשירות/ מוצרים שהדף מציע. הכח השיווקי שלו הוא לשמור את העסק בתודעה של קהל האוהדים ומדיי פעם להציע באמצעות הדף העסקי מבצעים, מוצרים או שירותים חדשים, עדכונים על שינויי כתובת, יצירת עניין באמצעות תכנים הנותנים ערך ללקוחות פוטנציאלים וכיו"ב. דפים עסקיים לא מוגבלים בצבירת כמות האוהדים.

קבוצת פייסבוק - קבוצות ברשת החברתית החליפו את מה שהיה נהוג בעבר הלא רחוק, פורומים באתרי אינטרנט שונים. חברים בקבוצת פייסבוק משתתפים בדיונים ועדכונים שונים העולים בקבוצה. כל חבר בקבוצה יכול לחוות דעתו על כל נושא שעולה. ההשתתפות בקבוצות נעשית רק באמצעות פרופיל אישי ולא דרך דף עסקי.

חשוב לדעת כי רשת פייסבוק מקפידה על ניהול כל פלטפורמה כזאת לשימוש לה היא יועדה. לכן, באמצעות פתיחת פרופיל אישי לא ניתן לשיווק העסק. כמו כן, לא ניתן לפרסם את העסק בכל קבוצה שנפתחת. אם הוגדרה קבוצה סגורה, רק החברים בה יכולים להשתתף בדיונים. אם הוגדרה קבוצה פתוחה, כל אחד יכול לחוות דעה או לפרסם בה את העסק שלו.

איך משווקים דף עסקי?

כדי להרגיש את התנועה לעסק מהדף העסקי, ניתן לעבוד ב 2 דרכים :

ניהול הדף בצורה אורגנית - העלאת פוסטים בעלי תכנים ממוקדים ותמונות הלוכדות את העין, השתתפות בדיוני פורומים רלוונטיים לשירותי העסק, חברות והשתתפות בקבוצות רלוונטיות.

חשוב לדעת כי מנוע החיפוש של גוגל יכול להעלות בתוצאות החיפוש דפים עסקיים של פייסבוק. רק דפים עסקיים. כך שככל שמעלים תכנים הכוללים את ביטויי החיפוש שיכולים להוביל לעסק, הדף יעלה בתוצאות החיפוש. זוהי דרך נוספת להעלות את העסק לתודעה.

קידום דף הפייסבוק בצור ממומנת - זה היתרון העיקרי שפייסבוק נותן לבעלי דפים עסקיים. השיווק הממומן בפייסבוק מאפשר לבעל העסק לצאת מהמעגלי חברים ואוהדים שיש לו כבר ולהציע את שירותיו לקהל היעד שלו. לפייסבוק האפשרות לכוון מודעת פרסום לפרופילים לפי תחומי עניין, תחומי עיסוק, מין, גילאים, מקום מגורים וכיו"ב. הסבירות שהקהל הזה יתעניין במודעת הפרסום של העסק, היא גבוהה יותר. באמצעות מלל ותמונה המכוונים לפעולה, סדרת מודעות פרסום בפייסבוק יכולה להניב תוצאות חשיפה / מכירה / הצטרפות לקהל האוהדים / השארת פרטים לצבירת קהל לניוזלטר גבוהות.

הרצאות והדרכות

גוגל איש השיווק שלי! מתי לקדם בגוגל מתי בפייסבוק? איך ממימים גולש ללקוח באמצעות דף נחיתה? קידום ממומן בפייסבוק לעסקים, ניהול הדף העסקי לקידום העסק

גוגל - איש השיווק שלי !

מיועד לבעלי עסקים שרוצים לקבל מושג איך גוגל יכול לקדם את העסק שלהם אבל יכול גם לפגוע בהם. איך להימנע

פייסבוק לבעלי עסקים

התנהלות בעלי העסקים בפייסבוק בדף העסקי ובפרופיל הפרטי. – איך בעלי עסקים אמורים להתנהג ברשת החברתית, קווים כלליים להתנהגות הגולש, להתמודד עם שיימינג, איך ומה להגיב בדף העסקי, ההתנהלות בקבוצות, מתי זה מקדם את העסק.

בניית דפי נחיתה

עשה זאת בעצמך על פלטפורמה חינמית! איך בונים דף נחיתה שהופך גולש ללקוח ועל מה חשוב לשים דגש בבניית הדף.

שאלות נפוצות

מה ההשקעה היומית האפקטיבית בפייסבוק לקידום ממומן?
בקביעת הקהל בפייסבוק, ניתן אומדן למספר פרופילים מקסימלי שפייסבוק יכול לחשוף את המודעה. ככל שהתקציב היומי יהיה גבוה יותר, כך שיעור החשיפה לאותו קהל יהיה גבוה יותר. ככל שהחשיפה גבוהה יותר כך הסיכוי להיווצרות קשר מלקוחות פוטנציאלים גבוה יותר. קביעת התקציב היומי תלויה בתחרות הקיימת על ההופעה בפיד של אותו קהל. אם יש הרבה מפרסמים לאותו קהל, תידרש השקעה יומית גבוהה.
האם גוגל ממומן עובד? כי זה נראה פרסומת ולרוב נכנסים לתוצאות האורגניות
זה נכון ש80% מהגולשים נכנסים לתוצאות האורגניות. אך ממחקרים שנעשו, מתוך אותם 20% שנכנסים לתוצאות של הממומן, אחוז הגולשים שאכן יצרו קשר גבוה יותר. הקידום בגוגל ממומן הוא יותר ממוקד. אתרים בתוצאות האורגניות לרוב עמוסי מידע. כאשר גולש מחפש פיתרון ממוקד ואינסטנט הוא נכנס  לתוצאות של הממומן כי הן הראשונות. חשוב למקד את הגולש מרגע שנחת בדף הנחיתה ליצירת קשר.
האם אפשר לקדם את העסק בפייסבוק גם בלי לשלם כסף?
כן. רק ששיווק אורגני לוקח זמן. חשוב לנהל את הדף העסקי בהתמדה ולהעלות פוסטים שנותנים ערך לגולש ולאו דווקא פרסומיים. פוסטים שמניעים להגיב כדי שפייסבוק יגביר את החשיפה, לשתף ולהיות פעילים בקבוצות שבהן הקהל של העסק נמצא. לזרוק פרסומים בקבוצות פרסום שונות הוכח ככלי שאינו יעיל כמו להיות שותפים ולפתח דיונים בקבוצות.

מה לקוחותינו חושבים עלינו...

ליווי קמפיין מקצועי ומדוייק! תמיד עם האצבע על הדופק, דיוק וקריאטיביות. תודה! ~ לילי קורל
תודה למיה היקרה על סדנת פייסבוק מעשירה ומופלאה בעשרות טיפים חדשים. על הסבלנות ואורך הרוח שיש לך. על המיקוד הנכון ועל מה לעבוד. כמה שעות שעושים סדר בראש כדי לצאת לעבוד בקידום ממומן. היה נפלא עידית שלינגבאום
מיה יקרה, את אלופה! כבר מהפעם הראשונה שנפגשנו, מלהקשיב לך מדברת את המקצוע שלך, ידעתי שאת מומחית. בפעם השניה, כשבחרתי בך לקדם את העסק שלי, כבר היה לי ברור שבחרתי נכון. את מקצוענית, הידע שלך כל כך נרחב, אבל מה שכבש אותי, זו הנעימות שלך. הנעימות והסבלנות. כל כך שמחה שבחרתי לעבוד איתך. תודה רבה על הכל! ברור לך שעכשיו אפנה אלייך גם בעתיד נכון? ברור לך גם שאמליץ עלייך לאחרים נכון? תודה גדולה� תמר עמית משיח
סדנת הפייסבוק ממומן היתה מאוד יעילה וממוקדת, למדתי המון ורכשתי ידע חיוני מאוד בנושא, אותו אני כעת יכולה ליישם. תודה גדולה למאיה על כך, על הסבלנות, האדיבות, הידע. ממליצה בחום רב מאוד!!! מיכל ישראל
מומלצת בחום.. בייחוד נוכח היושרה והכנות שלך מרסל בלקר
לוגו בלי תג ליין

wise lead  מספקת שרותי קידום באינטרנט ובפייסבוק לעסקים במטרה להרחיב את פעילותם העסקית על ידי הגדלת מאגר הלקוחות שלהם.        

פוסטים אחרונים

צרו קשר

מיה לונצר - קידום עסקים באינטרנט ובפייסבוק
050-8329001
mayaseo44@gmail.com

בקרו אותנו בפייסבוק

נגישות