נשמח לשמוע מכם, הישארו בקשר

wise lead  מספקת שרותי קידום באינטרנט ובפייסבוק לעסקים במטרה להרחיב את פעילותם העסקית על ידי הגדלת מאגר הלקוחות שלהם.        

פעילות החברה מתמקדת בקידום אתרי הלקוח במטרה להמיר את הגולשים באתר ללקוחות פוטנציאליים על ידי הגדלת התנועה לאתר.

החברה מקפידה לתת לכל אתר את הטיפול היומיומי והיסודי ביותר כדי להביא להגדלת הפעילות העסקית בצורה היעילה ביותר. לנו חשוב שהלקוח ירגיש תמורה לתקציב הפרסום ושיווק, תחת מקום אחד המספק את כל שירותי האינטרנט.

אנא הזן הודעה.

המלצות מלקוחותינו

תודה למיה היקרה על סדנת פייסבוק מעשירה ומופלאה בעשרות טיפים חדשים. על הסבלנות ואורך הרוח שיש לך. על המיקוד הנכון ועל מה לעבוד. כמה שעות שעושים סדר בראש כדי לצאת לעבוד בקידום ממומן. היה נפלא

- עידית שלינגבאום

סדנת הפייסבוק ממומן היתה מאוד יעילה וממוקדת, למדתי המון ורכשתי ידע חיוני מאוד בנושא, אותו אני כעת יכולה ליישם. תודה גדולה למאיה על כך, על הסבלנות, האדיבות, הידע. ממליצה בחום רב מאוד!!! - מיכל ישראלי
מיה יקרה, את אלופה! כבר מהפעם הראשונה שנפגשנו, מלהקשיב לך מדברת את המקצוע שלך, ידעתי שאת מומחית. בפעם השניה, כשבחרתי בך לקדם את העסק שלי, כבר היה לי ברור שבחרתי נכון. את מקצוענית, הידע שלך כל כך נרחב, אבל מה שכבש אותי, זו הנעימות שלך. הנעימות והסבלנות. כל כך שמחה שבחרתי לעבוד איתך. תודה רבה על הכל! ברור לך שעכשיו אפנה אלייך גם בעתיד נכון? ברור לך גם שאמליץ עלייך לאחרים נכון? תודה גדולה תמר עמית משיח
מיה מקצועית בתחומה. נעימה, סובלנית ושירותית.אני ממליצה בחום. יעל ברשי
מה ההשקעה היומית האפקטיבית בפייסבוק לקידום ממומן?
בקביעת הקהל בפייסבוק, ניתן אומדן למספר פרופילים מקסימלי שפייסבוק יכול לחשוף את המודעה. ככל שהתקציב היומי יהיה גבוה יותר, כך שיעור החשיפה לאותו קהל יהיה גבוה יותר. ככל שהחשיפה גבוהה יותר כך הסיכוי להיווצרות קשר מלקוחות פוטנציאלים גבוה יותר. קביעת התקציב היומי תלויה בתחרות הקיימת על ההופעה בפיד של אותו קהל. אם יש הרבה מפרסמים לאותו קהל, תידרש השקעה יומית גבוהה.
האם גוגל ממומן עובד? כי זה נראה פרסומת ולרוב נכנסים לתוצאות האורגניות
זה נכון ש80% מהגולשים נכנסים לתוצאות האורגניות. אך ממחקרים שנעשו, מתוך אותם 20% שנכנסים לתוצאות של הממומן, אחוז הגולשים שאכן יצרו קשר גבוה יותר. הקידום בגוגל ממומן הוא יותר ממוקד. אתרים בתוצאות האורגניות לרוב עמוסי מידע. כאשר גולש מחפש פיתרון ממוקד ואינסטנט הוא נכנס  לתוצאות של הממומן כי הן הראשונות. חשוב למקד את הגולש מרגע שנחת בדף הנחיתה ליצירת קשר.
האם אפשר לקדם את העסק בפייסבוק גם בלי לשלם כסף?
כן, רק ששיווק אורגני לוקח זמן. חשוב לנהל את הדף העסקי בהתמדה ולהעלות פוסטים שנותנים ערך לגולש ולאו דווקא פרסומיים. פוסטים שמניעים להגיב כדי שפייסבוק יגביר את החשיפה, לשתף ולהיות פעילים בקבוצות שבהן הקהל של העסק נמצא. לזרוק פרסומים בקבוצות פרסום שונות הוכח ככלי שאינו יעיל כמו להיות שותפים ולפתח דיונים בקבוצות.
לוגו בלי תג ליין

wise lead  מספקת שרותי קידום באינטרנט ובפייסבוק לעסקים במטרה להרחיב את פעילותם העסקית על ידי הגדלת מאגר הלקוחות שלהם.        

פוסטים אחרונים

צרו קשר

מיה לונצר - קידום עסקים באינטרנט ובפייסבוק
050-8329001
mayaseo44@gmail.com

בקרו אותנו בפייסבוק

נגישות