שיווק באינטרנט

שיווק באינטרנט – קידום ממוקד לבעלי עסקים

שעת ייעוץ לקידום בדיגיטל בגוגל  ובפייסבוק

לא אחת, מתלבטים איזה ערוץ שיווקי מתאים למוצר או לשירות אותו אנו מעוניינים להוציא לאור. לא כל מוצר/שירות מתאים לקידום בגוגל כמו שלא כל מוצר או שירות מתאים לקידום בפייסבוק. בשעה וחצי, נוכל לבחון את ערוץ הקידום הדיגיטלי המתאים למוצר או שירות במטרה לייעל בצורה אופטימלית את הפרסום.

יתירה מכך, ישנם בעלי עסקים אשר מנהלים את הקמפיין בגוגל או בפייסבוק בצורה עצמאית ועדיין לא מקבלים הפניות.

זה הזמן לפנות באופן חד פעמי לייעוץ ולהבין מה לא עובד .

הכנס את שמך וכתובת הדואר שלך בטופס הבא.

איך  ניתן לקדם עסקים באינטרנט?

פעם, כדי לפרסם עסק קטן- בינוני,  כדי להרחיב את קהל הלקוחות שלו היו משתמשים במדיה הכתובה, העיתון, או שהיו מחלקים פליירים לעוברים ושבים. מה החיסרון של שיווק כזה ולמה הוא ננטש?

     1. יקר

     2. אינו פונה לקהל היעד הממוקד שלך.

התוצאה : הוצאות פרסום ושיווק גבוהות, ביחס למכירות.

לשיווק באינטרנט יתרון משמעותי : הלקוח הפוטנציאלי מחפש את השרות או המוצר הספציפי שהעסק שלך מספק. על ידי כך שהגולש מקיש מילת חיפוש ואתרים רבים העונים לצורך הזה, עולים בתוצאות. עכשיו צריך לגרום לגולש לבחור דווקא באתר שלך.

למה צריך  שיווק חכם באינטרנט?

הרבה עסקים כבר מודעים להשפעת האינטרנט על הצרכנים שלהם. האינטרנט הפך להיות זירת מסחר תחרותית מאוד וקשה במיוחד. בעידן של היום, שכל הטכנולוגיה מספקת לנו תשובות מהירות, החלטות מהירות, הגולש אמור לרצות להישאר באתר שלך ואנו אמורים ללכוד אותו ולהלהיב אותו במוצר שלנו תוך פחות מ 3 שניות, כדי שינקוט פעולה.

נדרשת כאן המון פסיכולוגיה שיווקית מתוחכמת, הבנת צרכים של מי שפנה לאתר, ניתוח התנהגות הגולשים, הבנה של מה יגרום להם דווקא להיכנס לאתר הספציפי ומה יגרום להם לתת פרטי כרטיס אשראי או להשאיר פרטים בטופס צור קשר?

חשוב לבנות את הבסיס לשיווק באינטרנט בצורה טובה והבסיס הוא : אתר אינטרנט טוב. אתר שלא יבריח את הגולש,  שישרה עליו אוירה נעימה ותכליתית, אתר שלא יהיה עמוס מדיי, לא מבלבל, נוח לגלישה, תפריטים בהיררכיה נכונה, שימוש נכון בצבעים, עיצוב ותכנים שיווקיים נכונים, טכנולוגיה מתקדמת, ואפשרויות גלישה טובה מכל מכשיר (נייד, טאבלט, דסקטופ).

הצעד הבא הוא, איך לשווק באינטרנט?

גם כאן נדרש מחקר מילות חיפוש יסודי – מה הגולש יקיש כדי  להגיע לאתר העסק? האם הביטוי רלוונטי לשרותי העסק? מי המתחרים? מי קהל היעד ואיך להגיע אליו, מה יגרום לגידול בתנועה המגיעה לאתר, איזו אינפורמציה שיווקית להבליט, היכן למקם את התמונות הסרטונים, צילומי תדמית ועוד… כדי לשווק נכון וביעילות באינטרנט צריך מקצועיות ידע , זמן וניסיון שיכולים להשקיע בשיווק שיהיה גם יעיל.

השיווק באינטרנט מתבצע במגוון דרכים

קידום אתרים אורגני – קידום בשיטה האורגנית נמצא כיעיל מאוד. דרוש ידע ועבודת הכנה לפני התחלת הקידום על האתר ועל תחום העיסוק שלו, הקידום האורגני מאפשר חשיפה של האתר העסקי לאורך זמן, משפר את נראות האתר וממתג אותו ביחס ללקוחות. כדי לקדם אורגנית את האתר צריך לעבוד על האתר למעלה מחודש כדי שייראו תוצאות בשטח

 

קידום אתרים ממומן – תשלום לפי קליק. גוגל פיתח מכשיר קידום מאוד תחרותי אשר גורם להופעת המודעה או האתר במקומות הראשונים בתוצאות החיפוש. גם המתחרים מבקשים להופיע ראשונים וזה הופך את עבודת הקידום הממומן ליותר מורכבת. קידום ממומן דורש בדיקות של קמפיין הפרסום בגוגל ברמה יומיומית, בחינת הביטויים שכן מביאים לידים איכותיים ואיך ניתן לסנן הקלקות מיותרות על המודעה של העסק ובראש וראשונה בנייה נכונה של דף נחיתה עסקי מוצלח.

קידום ברשתות חברתיות – הרשת החברתית המוכרת ביותר היא פייסבוק אשר הפכה להיות רשת חברתית וערוץ להעברת מידע הכי נפוץ בארץ. יותר מכך, בעידן של היום כאשר הגישה לפייסבוק ניתנת גם מהסלולרי, אנשים נכנסים לפרופיל האישי שלהם יותר מפעמיים ביום. הפרסום בפייסבוק נמצא אפקטיבי כי הפילוח לקהל היעד הוא ממוקד וטוב.

בנוסף, יש רשתות חברתיות נוספות, כמו גוגל + , טוויטר, לינקדאין, פינטרס וכיו”ב שלא נפרט על כולן באתר זה. אך כן אנו מוצאים לנכון להרחיב מעט על גוגל +

 

גוגל + היא רשת חברתית מטעם גוגל. פייסבוק הצליחה לעקוף אותה במימדי החשיפה, אך גוגל ממשיכה       לטפח את פלטפורמת גוגל + ולכן מומלץ להשקיע גם בה מאמצי קידום.

מה ההבדל בין שיווק בפייסבוק לשיווק בגוגל?

בגוגל, הגולש מחפש את השרות ואילו פייסבוק- חושפת את השרות של העסק בפני קהל יעד רלוונטי. עסקים רבים, מעבר לתחזוקת האתר שלהם מוצאים לנכון לתחזק בצורה מקצועית גם דף פייסבוק עסקי ולנהל דרכו שיח עם לקוחות.

על כל הדרכים האלה, ואיך לקרוא ללקוחות שלך, מנצח התוכן השיווקי המועבר במודעות, בניוזלטר, בתכני האתר ועוד. חשובב שהתוכן יהיה איכותי וחכם.

אז  מה הדרך הכי טובה לשווק את העסק שלכם באינטרנט?

 

שאלות נפוצות

מה ההשקעה היומית האפקטיבית בפייסבוק לקידום ממומן?
בקביעת הקהל בפייסבוק, ניתן אומדן למספר פרופילים מקסימלי שפייסבוק יכול לחשוף את המודעה. ככל שהתקציב היומי יהיה גבוה יותר, כך שיעור החשיפה לאותו קהל יהיה גבוה יותר. ככל שהחשיפה גבוהה יותר כך הסיכוי להיווצרות קשר מלקוחות פוטנציאלים גבוה יותר. קביעת התקציב היומי תלויה בתחרות הקיימת על ההופעה בפיד של אותו קהל. אם יש הרבה מפרסמים לאותו קהל, תידרש השקעה יומית גבוהה.
האם גוגל ממומן עובד? כי זה נראה פרסומת ולרוב נכנסים לתוצאות האורגניות
זה נכון ש80% מהגולשים נכנסים לתוצאות האורגניות. אך ממחקרים שנעשו, מתוך אותם 20% שנכנסים לתוצאות של הממומן, אחוז הגולשים שאכן יצרו קשר גבוה יותר. הקידום בגוגל ממומן הוא יותר ממוקד. אתרים בתוצאות האורגניות לרוב עמוסי מידע. כאשר גולש מחפש פיתרון ממוקד ואינסטנט הוא נכנס  לתוצאות של הממומן כי הן הראשונות. חשוב למקד את הגולש מרגע שנחת בדף הנחיתה ליצירת קשר.
האם אפשר לקדם את העסק בפייסבוק גם בלי לשלם כסף?
כן. רק ששיווק אורגני לוקח זמן. חשוב לנהל את הדף העסקי בהתמדה ולהעלות פוסטים שנותנים ערך לגולש ולאו דווקא פרסומיים. פוסטים שמניעים להגיב כדי שפייסבוק יגביר את החשיפה, לשתף ולהיות פעילים בקבוצות שבהן הקהל של העסק נמצא. לזרוק פרסומים בקבוצות פרסום שונות הוכח ככלי שאינו יעיל כמו להיות שותפים ולפתח דיונים בקבוצות.

מה לקוחותינו חושבים עלינו…

ליווי קמפיין מקצועי ומדוייק! תמיד עם האצבע על הדופק, דיוק וקריאטיביות. תודה!
~ לילי קורל
תודה למיה היקרה על סדנת פייסבוק מעשירה ומופלאה בעשרות טיפים חדשים.
על הסבלנות ואורך הרוח שיש לך. על המיקוד הנכון ועל מה לעבוד.
כמה שעות שעושים סדר בראש כדי לצאת לעבוד בקידום ממומן.
היה נפלא
עידית שלינגבאום
מיה יקרה,
את אלופה!
כבר מהפעם הראשונה שנפגשנו, מלהקשיב לך מדברת את המקצוע שלך, ידעתי שאת מומחית.
בפעם השניה, כשבחרתי בך לקדם את העסק שלי, כבר היה לי ברור שבחרתי נכון.
את מקצוענית, הידע שלך כל כך נרחב, אבל מה שכבש אותי, זו הנעימות שלך.
הנעימות והסבלנות.
כל כך שמחה שבחרתי לעבוד איתך.
תודה רבה על הכל!
ברור לך שעכשיו אפנה אלייך
גם בעתיד נכון?
ברור לך גם שאמליץ עלייך לאחרים נכון?
תודה גדולה�
תמר עמית משיח
סדנת הפייסבוק ממומן היתה מאוד יעילה וממוקדת, למדתי המון ורכשתי ידע חיוני מאוד בנושא, אותו אני כעת יכולה ליישם. תודה גדולה למאיה על כך, על הסבלנות, האדיבות, הידע. ממליצה בחום רב מאוד!!!
מיכל ישראל
מומלצת בחום.. בייחוד נוכח היושרה והכנות שלך
מרסל בלקר
לוגו בלי תג ליין

wise lead  מספקת שרותי קידום באינטרנט ובפייסבוק לעסקים במטרה להרחיב את פעילותם העסקית על ידי הגדלת מאגר הלקוחות שלהם.

בקרו אותנו בפייסבוק

נגישות