יוצאים לשופינג בגוגל – גוגל מרצ’נט סנטר

גוגל שופינג, גוגל מרצ’נט סנטר

גוגל מנצל את שטחי הפרסום העליוניים או הימניים לתצוגה ויזואלית למכירת מוצרים.

Google Merchant Center

מסייע למוכרים מוצרים פיזיים להציג את פרטי המוצר והחנות בצורה יותר ויזואלית בהתאם לביטוי החיפוש (המוצר המחופש) ולייצר קנייה ישירה .כל המידע על החנות או המוצר זמין לגולש כאשר הוא מחפש מוצר ספציפי .

פרטי הקנייה מתעדכנים און ליין עבור הגולש באמצעות מערכת מרצ’נט סנטר של גוגל וזמינים לקנייה  מיידית.

איך זה מקדם את המכירות מהאתר?

גוגל נותן עדיפות למוצר המחופש על ידי הגולש בתצוגת תוצאות החיפוש למפרסמים. יתר האתרים המוכרים את אותו מוצר ייראו בשורות למטה והסיכוי שהגולש יגיע אליהן נמוך יותר. עולם הפרסום הדיגיטלי הוכיח כי תצוגה ויזואלית משפיעה על החלטת הגולש לפני ביצוע רכישה.

דמיינו לעצמכם שיש לכם חנות בקניון ענק אשר מציע עוד הרבה חנויות כשלכם. הלקוחות הפוטנציאליים הנכנסים לקניון יגיעו לחנות שלכם, אחרי שהם ישוטטו בקניון יבדקו חנויות מתחרים, אולי יתקלו בה ויכנסו אליה ואולי לא.

אילו היה עומד נציג מכירות של החנות בכניסה לקניון עם שלט של מוצר המכירה שלכם והכוונה ישירה לחנות שלכם, האם זה היה משפר את כמות המכירות ?

התשובה היא: בהחלט כן.

ככה google merchant center פועל. הוא עומד בראש תוצאות החיפוש של גוגל ומכניס את הגולש לחנות הוירטואלית ולדף המוצר ישירות.

Merchant Center מעצים את חוויות הקניות מעבר לפרסום ונותן אינדיקציה ומעקב איך גולשים מגיבים למוצר, כמה כניסות כמה רכישות בוצעו במטרה להסיק מסקנות איך למטב את הקמפיין ולייצר עבורם חווית קניה משופרת אשר תגדיל יותר את המכירות.

הנתונים המתקבלים מגוגל מסייעים בקבלת תובנות איך לתמחר או להציג את המוצר ולהניע אסטרטגיה שיווקית חדשה.

עלויות וכדאיות הפרסום בגוגל שופינג

Merchant center (גוגל שופינג) עדיין נחשב מוצר חדש של גוגל ולכן גם מתומחר נמוך יותר ממודעות טקסט של גוגל ממומן, כך שעלות הפרסום ביחס למכירות המתקבלות ממנו נמוכות יחסית לערוצי שיווק אחרים.

העלות נקבעת לפי רמת התחרותיות למוצר ברשת ומתומחרת עבור כניסות לאתר בלבד. בשיטת ה (ppc(=pay per click

מעוניינים לקדם מוצר בגוגל? ממליצה לכם לנסות את גוגל מרצ’נט סנטר .

מיה לונצר- קידום עסקים בגוגל ובפייסבוק

נגישות