הדרכת קידום ממומן בפייסבוק לבעלי עסקים

בעולם הדיגיטל – בעלי עסקים רוצים להיות אחראיים, להבין ולנהל את הנראות שלהם בפייסבוק

כמי שכבר למעלה מ 6 שנים מקימה ומתפעלת קמפיינים ממומנים בגוגל ובפייסבוק,

אני נתקלת לא מעט בבעלי עסקים המבקשים לנהל את מודעות הפרסום שלהם לבד בפייסבוק מכמה סיבות:

  • שליטה מלאה על התוכן והגרפיקה המייצג את העסק
  • שליטה מלאה על קהל היעד
  • שליטה מלאה על התקציב החודשי
  • חיסכון חודשי של דמי הניהול המועברים למקדם

זמן ההדרכה נמשך כ 4 שעות מלאות.

ההדרכה מיועדת לבעלי עסקים וממוקדת לתחום העיסוק שלהם בלבד.

ההדרכה הזאת איננה מיועדת למי שמעוניין להיות מקדם בפייסבוק עבור בעלי עסקים אחרים.

נדרשת הבנה מלאה של העסק אותו מקדמים מבחינת קהל היעד, מתחרים.

כישורים גראפיים יהוו יתרון ויתרמו מאוד לתוצאת הקידום

הדרכת פייסבוק ממומן

לאחר ההדרכה, בעל העסק יוצא עם קמפיין חי בפייסבוק ואינסטגרם לאחר  שהוקמה התשתית.

בעל העסק יידרש לנהל את הקמפיין בהמשך ולמטב אותו. בהדרכה יינתנו הנחיות איך להמשיך לתפעל את הקמפיין על מנת שיניב תוצאות.

במשך חודש לאחר ההדרכה, יינתן ליווי בווטסאפ לבעל העסק על התנהגות הקמפיין והמלצות למיטוב הקמפיין בפייסבוק.

איך נראית ההדרכה של פייסבוק ממומן לבעלי עסקים

סיקור כללי על העסק ופעילותו הבנה של מי המתחרים, מי קהל היעד, אזורים גאוגרפיים וקביעת תקציב יומי לפייסבוק בהתאם לרמת החשיפה הנדרשת.

הסבר כללי על סוג הקמפיין הטוב ביותר לעסק לפני הקמת קמפיין ממומן בפייסבוק חשוב להגדיר את היעדים העסקיים ולהגדיר את מטרת הקידום: איזו פעולה אנחנו מצבים מהגולש לבצע כשיראה את מודעת הפרסום. לדוגמא: הקמתם סניף חדש, או חנות חדשה – הגברת המודעות למותג. יש לכם אתר מכירות חדש? – תנועה לאתר. רוצים להגביר את החשיפה לעסק? – יצירת מעורבות ועוד.

איך יוצאים קהל יעד הכי ממוקד לעסק שלך במגבלות התקציב לפייסבוק יש אפשרות למקד את המודעה לקהל הרלוונטי עבור העסק. זה הקהל שהסבירות שיתעניין במותג שלנו היא גבוהה. לכן במגבלות התקציב שלנו – נציג את המודעה לקהל בעל תחומי עניין, מגדר, טווח גילאים, אזורים גאוגרפיים ועוד מאפיינים. 

הקמת קמפיין הכולל קבוצת מודעות שתוצג לאותו פרופיל בוורסיות שונות – כאשר רואים את אותה מודעה בוורסיות של תוכן וגרפיקה שונים, המותג נכנס לתודעה טוב יותר ולאורך זמן אנחנו יכולים לבדוק איזו מודעה דיברה הכי טוב לקהל ומניבה יותר מעורבות 

הנחיות לביצוע מעקב ואופטימיזציה לקמפיין. איך עוקבים ומה הם הנתונים שאנחנו יכולים לשפר כדי למטב את תוצאות הקמפיין לאורך זמן.

תנאים קודמים שיתרמו להצלחת ההדרכה

  • על בעל העסק לוודא כי יש ברשותו דף עסקי פעיל והוא מחובר אליו בסלולרי למתן תגובות מהירות
  • בעל העסק יוודא כי ברשותו כרטיס אשראי בינלאומי – כיוון שגוגל מחייב מחו”ל
  • בעל העסק צריך לייצר תיקיית חומרים שיווקיים במחשב שלו, הכוללת תמונות תדמיתיות, תכנים ומלל שמעבירים את המסר השיווקי

פייסבוק ממומן – D I Y

קדמו את העסק שלכם בפייסבוק, תתכוננו לחשיפה של העסק בפני קהל מדוייק לעסק שלכם היוצר איתכם פנייה כי הצלחתם לסקרן אותו

** הפנייה היא בלשון זכר / רבים מטעמי שפה, אך מופנית באהבה לכל המגדרים.

נגישות