רימרקטינג בפייסבוק

רימרקטינג בפייסבוק – כלי חזק לשיווק ארוך טווח.

פייסבוק לא מפסיקה לחדש ולהשתכלל במטרה למשוך אל הרשת יותר ויותר בעלי עסקים לצרכי פרסום יעיל ושיווק ממוקד.

אין ספק שהרימרקטינג הוא כלי חזק מאוד בשיווק ממוקד בפייסבוק.

מה זה רימרקטינג בפייסבוק?

הרימרקטינג, או בשמו : “שיווק מחדש”, הוא חלק מהפרסום הממומן, אשר מאפשר להציג את המודעות לגולשים שהתעניינו באתר / דף הנחיתה. פייסבוק מאפשרת למפרסמים לכוון מודעה ייחודית למי שביקר באתר.

כאשר אנו מגדירים קהל בפרסום הממומן בפייסבוק, ניתנת לנו האפשרות ליצור קהל מותאם אישית, כאשר אחת הדרכים ליצירת קהל מותאם אישית נעשית על ידי “שמירה” בחשבון המודעות שלנו את מי שביקר אצלנו באתר.

אמחיש באמצעות דוגמה:

גולש מחפש בגוגל ” התקנת בר מים” ובתוצאות החיפוש עולים אתרים כמו לדוגמה: “מי עדן” או “תמי 4”. הגולש נכנס לאחד האתרים.

בזמן שהגולש נשאר באתר, נשתל לו קובץ cookie אשר מאפשר לפייסבוק לכלול אותו בקהל השמור. לאחר שהגולש יעזוב את האתר וייכנס לפרופיל האישי שלו בפייסבוק, תוצג לו מודעת פרסום ממומן של “מי עדן” או “תמי 4”, בהצעה טובה לרכישת בר מים.

למה זה טוב?

זה טוב מאוד עבור המפרסמים מכיוון שפייסבוק מציגה את הצעת הרכישה שלהם בדיוק למי שחיפש את מה שבעל העסק מציע. הוא למעשה הקהל הכי חזק של אותו עסק, כי סביר להניח שיהיה מעוניין לקבל עוד מידע ועם עבודת שיווק נכונה, סיכוי טוב שהוא גם ירכוש את בר המים בגלל אותה חשיפה.

פייסבוק מאפשרת לבעל העסק המפרסם, ליצור מודעה מכוונת אישית לאותו גולש שזוהה כמי שמחפש את השרות או מוצר הספציפי באופן ישיר.

איך עושים רימרקטינג בפייסבוק ?

בכמה צעדים פשוטים.

הראשון הוא לבחור את סוג המודעה (מעורבות, תנועה לאתר או צפייה בסרטון וכו’) אותה אנו רוצים לשווק לקהל שמביע עניין במוצר/שרות שלנו וביקר באתר. בתהליך בניית הקהל אנו בוחרים “יצירת קהל מותאם אישית” ולאחר מכן, “מי שביקר באתר”/ כאן נידרש להטמיע את כתובת ה url של האתר או דף הנחיתה.

חשוב לדעת שאנחנו יכולים ליצור מודעה לאתר, למי שביקר בכל דף מבין דפי האתר, או מודעה למי שביקר בדף ספציפי באתר. (לדוגמה: מי שהגיע לעגלת הקניות אך לא סיים את הרכישה) לקהל הזה ניתן את השם :” רימרקטינג” כדי שנדע שהוא הקהל של אנשים שביקרו באתר.

אנחנו נמשיך ליצור את המודעה לפי ההנחיות ונאשר אותה.

לאחר אישור המודעה, נכנס דרך מנהל המודעות ל “פיקסלים” משם נעתיק את הפיקסל של פייסבוק ונטמיע אותו באתר, תחת תגיות ה head. לרוב יש מקום ספציפי במערכות ניהול תוכן של אתרים או דפי נחיתה להטמעת הקוד שנקרא, כאמור “שיווק מחדש” או “רימרקטינג”.

עכשיו פייסבוק מתחיל לאכלס את הקהל שלנו, אלה שביקרו באתר ולהם הוא יציג את המודעה. זהו תהליך שלוקח זמן ויידרשו לפחות 20 מבקרים באתר עד שפייסבוק יציג את המודעה. בעתיד, כשנבנה מודעות פרסום, ניתן לשווק לאותו קהל מודעות נוספות.

רימרקטינג הוא כלי שיווקי בפייסבוק מאוד מומלץ לחשיפה וכניסה לתודעה של קהל שמביע עניין במוצר/שרות של העסק שלנו.

רוצים גם?

פנו אליי לקבלת הצעת מחיר לקידום העסק באמצעות פייסבוק ממומן . השאירו פרטים בצור קשר או התקשרו ישירות ל 050-8329001

מיה לונצר – קידום עסקים בגוגל ובפיייסבוק

נגישות