שמירת לקוחות קיימים באמצעים דיגיטליים

לקוחות קיימים הם הנכס הכי יקר לכל בעל עסק. 

בעידן הדיגיטלי יש דרכים רבות ליצירת מועדון לקוחות טכנולוגי יעיל. האפקטיביות של מועדון הלקוחות נמדדת לאורך זמן ומורגשת מאוד על ידי בעל העסק. 

הלקוח חוזר או הופך להיות השגריר של העסק. הוא ימשיך להמליץ למעגלים החברתיים שלו. 

ניהול מועדון לקוחות דיגיטלי זאת אמנות ששווה הרבה כסף והיא נאמדת בהרבה מישורים מעבר לשמירה על הלקוח הקיים.  

יצירת data – הלב של מועדון הלקוחות לכל עסק

שמירת נתוני לקוחות קיימים או לקוחות מתעניינים היא פעולה חשובה וקריטית לטיפוח מועדון לקוחות יעיל לעסק. העבודה על הנתונים האלה מגדילה משמעותית את תדירות הרכישה 

הקווים המנחים שלי ביצירת מועדון לקוחות דיגיטלי אפקטיבי

  • הפרדה בעבודה שיווקית בין לקוחות מתעניינים ללקוחות רוכשים
  • אופטימיזציה מתמדת באתר לשיפור חווית הגלישה
  • קידום הטבות, קופונים לפי אירועים או מועדים מיוחדים
  • מענה מהיר, אכפתי לפונים ברשתות החברתיות
  • תגובה או ביקורת שלילית ברשת יכולה להפוך להיות ההזדמנות של העסק לקבל תשומת לב של גולשים אחרים וניהול נכון של הטיפול בתגובה השלילית הוא המדד שלהם לשירות שלך

מועדון לקוחות דיגיטלי יעיל מייצר חווית גלישה נוחה כוללת ותגמול אישי של כל לקוח רוכש. החשיבה על הגדלת תדירות הקנייה של לקוחות שמכירים את העסק צריכה להיות חלק מתועדף בבניית האסטרטגייה השיווקית הדיגיטלית

נגישות