לאורך כל השנים שאני עוסקת בשיווק דיגיטלי, המשפט "התוכן הוא המלך" (ביל גייטס) הידוע בשיווק דיגיטלי, הוא אחד המשפטים המובילים אותי בעבודתי השיווקית.
תפקיד התוכן בקידום הוא לייצר חשיבה ולעורר השראה אצל הגולש.
התוכן מגיע בכמה צורות. כתבות יח"צ במקומונים דיגיטליים, המלל של הפוסטים ברשתות החברתיות, סרטונים וגרפיקה.
לשם יצירת תוכן איכותי המעביר לגולש את המסר השיווקי של כל עסק, אני חוקרת איזו שפה מובנת לקהל הייעודי במטרה להניע אותו ליצירת קשר או רכישה.
הקווים המנחים שלי ביצירת כתבות תוכן וסרטוני יח"צ
- עבודה יסודית להבנת צרכי הקהל והתועלת של בעל העסק לעומק
- לייצר תוכן תכליתי וקצר ככל שניתן
- עבודה משותפת וסיעור מוחות עם גרפיקאים ומנתחי התנהגות גולש
- לשנות, לגוון ולייצר אינטראקציה ממושכת עם קהל הלקוחות של העסק
המסר השיווקי של העסק שלכם הוא חשוב מאוד. הדרך שבה מעבירים את המסר, חשובה יותר.