לאורך כל השנים שאני עוסקת בשיווק דיגיטלי, המשפט "התוכן הוא המלך" (ביל גייטס) הידוע בשיווק דיגיטלי, הוא אחד המשפטים המובילים אותי בעבודתי השיווקית. 

תפקיד התוכן בקידום הוא לייצר חשיבה ולעורר השראה אצל הגולש.

התוכן מגיע בכמה צורות. כתבות יח"צ במקומונים דיגיטליים, המלל של הפוסטים ברשתות החברתיות, סרטונים וגרפיקה. 

לשם יצירת תוכן איכותי המעביר לגולש את המסר השיווקי של כל עסק, אני חוקרת איזו שפה מובנת לקהל הייעודי במטרה להניע אותו ליצירת קשר או רכישה. 

הקווים המנחים שלי ביצירת כתבות תוכן וסרטוני יח"צ

המסר השיווקי של העסק שלכם הוא חשוב מאוד. הדרך שבה מעבירים את המסר, חשובה יותר.

נגישות