פרסום ושיווק בעלי מקצוע בצורה אפקטיבית
בעלי מקצוע כמו אינסטלטור, חשמלאי, מנעולן, טכנאי מזגנים, מוסך ועוד רבים, קיימים בהמוניהם. לרוב, תנועת הלקוחות לעסק שלהם מתבססת ברובה על "פה לאוזן", או "חכמת ההמונים" שמתבטאת לרוב בהעלאת פוסט של לקוח פוטנציאלי ברשת כמו " מי יכול להמליץ לי על …" ומיד עולות עשרות תגובות ממליצות והלקוח בוחן כמה מהן. האם זה מספיק כדי להחזיק עסק?
כל ערוץ שיווקי לכל עיסוק הוא טוב. אם בעבר היו בעלי מקצוע מפרסמים מודעה בעיתון ומקווים שזה "יפול על עיני הלקוח המתאים", כיום אפשרויות הפרסום בדיגיטל הן מדוייקות יותר והפרסום בערוצים דיגיטליים כמו פייסבוק וגוגל, הפכו להיות נפוצים ויעילים.
מה מתאים לי? גוגל או פייסבוק?
אתחיל בדוגמה. אם אני, כגולשת נתקלת במודעה של מנעולן, או שירותי הובלות על הפיד שלי בפייסבוק, אני מתארת לעצמי שאני נמנית בקהל היעד של אותם בעלי מקצוע, אבל האם זה אומר שאני ממש עכשיו זקוקה לשרות של אותו בעל מקצוע הספציפי הזה?
לא בהכרח ןלכן גם לא אצור קשר עם אותו בעל מקצוע. אבל – עצם זה שראיתי את המודעה שלו בפייסבוק, השם של אותו בעל מקצוע נכנס לי לתודעה, בדיוק כמו קריאה בעיתון וכנראה שאחפש אותו כשאתקע מחוץ לדלת (מנעולן) או כשארצה להעביר דירה (הובלות).
כל ערוץ שיווקי לכל עיסוק הוא טוב. אם בעבר היו בעלי מקצוע מפרסמים מודעה בעיתון ומקווים שזה "יפול על עיני הלקוח המתאים", כיום אפשרויות הפרסום בדיגיטל הן מדוייקות יותר והפרסום בערוצים דיגיטליים כמו פייסבוק וגוגל, הפכו להיות נפוצים ויעילים.
האם כדי להתחיל לקבל לקוחות מהפרסום בפייסבוק או בגוגל, אני חייב שיהיה לי אתר?
הנראות הוויזואלית של בעל העסק בדיגיטל או בכלל, היא הקובעת את התדמית ואת ההחלטה, כלקוחה, האם ליצור קשר. אתר מפואר כדי כדי להביא תנועה איכותית לעסק.
אפשרויות הפרסום הן כל כך רחבות כך שהן יכולות להתאים לכל עסק, גם בתקציבים נמוכים אבל מצד שני אפשר גם ללכת לאיבוד במרחב הדיגיטלי. לכן- לפני כל קידום, חשוב מאוד לשבת ולהרכיב יחד אסטרטגיה שיווקית. זה צעד בסיסי שיחסוך זמן וכסף.
מעוניינים להתחיל לקבל עוד לקוחות, להיות עסוקים ולהצמיח את העסק?
השאירו פרטים