קידום אתרים אורגני (SEOׂ) הוא שם כולל למגוון פעולות תוך אתריות וחוץ אתריות המסייעות לאלגוריתם של גוגל לקדם דפי אינטרנט לפי ביטוי חיפוש. 

המטרה בקידום אורגני היא להביא תנועה רבה של גולשים לאתר בהתאם לחיפוש. 

עבודת הקידום האורגני לוקחת זמן עד שמרגישים את השינוי במיקומים של האתר בתוצאות החיפוש. 

כלל המפתח המנחה את המקדם האורגני הוא לייצר אתר שיהיה נוח וידידותי לגולש. 

גוגל מזהה את התנהגות הגולש מרגע שנחת באתר. בעיקר מבחינת מהירות טעינת האתר, צפייה ממסך הסלולר, נגישות, כפתורי הנעה ברורים ונוחים והתמצאות קלה באתר. 

תהליך הקידום האורגני למעשה אינו מפסיק אף פעם. יכול להיות שבתחילת הדרך הקידום ייעשה על ידי מקדם אתרים מקצועי, אבל עם הזמן תידרש תחזוקת אתר שוטפת כדי לשמור על מיקום האתר. 

זירת האינטרנט הולכת וגודלת וכל יום נפתחים יותר ויותר אתרים. המתחרים על ביטויי החיפוש של העסק שלנו, גודלים. כאשר גוגל מזהה כי באתר אין תנועה ואין שינויים או עדכונים, עם הזמן הוא סורק אותו פחות. 

ישנם עסקים וחברות מחזיקים מנהל/מקדם אתר כעובד חברה אבל לא מעט מעסיקים מקדם אתרים במיקור חוץ. 

 

 

 

 

 

נגישות