לקוחות קיימים הם הנכס הכי יקר לכל בעל עסק. 

בעידן הדיגיטלי יש דרכים רבות ליצירת מועדון לקוחות טכנולוגי יעיל. האפקטיביות של מועדון הלקוחות נמדדת לאורך זמן ומורגשת מאוד על ידי בעל העסק. 

הלקוח חוזר או הופך להיות השגריר של העסק. הוא ימשיך להמליץ למעגלים החברתיים שלו. 

ניהול מועדון לקוחות דיגיטלי זאת אמנות ששווה הרבה כסף והיא נאמדת בהרבה מישורים מעבר לשמירה על הלקוח הקיים.  

יצירת data – הלב של מועדון הלקוחות לכל עסק

שמירת נתוני לקוחות קיימים או לקוחות מתעניינים היא פעולה חשובה וקריטית לטיפוח מועדון לקוחות יעיל לעסק. העבודה על הנתונים האלה מגדילה משמעותית את תדירות הרכישה 

הקווים המנחים שלי ביצירת מועדון לקוחות דיגיטלי אפקטיבי

מועדון לקוחות דיגיטלי יעיל מייצר חווית גלישה נוחה כוללת ותגמול אישי של כל לקוח רוכש. החשיבה על הגדלת תדירות הקנייה של לקוחות שמכירים את העסק צריכה להיות חלק מתועדף בבניית האסטרטגייה השיווקית הדיגיטלית

נגישות