בניית דפי נחיתה - איך הופכים גולש ללקוח?
דפי נחיתה. מתי צריך אותם?
הרבה בעלי עסקים ניגשים אליי ואומרים: אין לי אתר, איך אני יכול לשווק את עצמי?
אני עונה להם שיש פעמים שאין צורך בהשקעה כל כך גבוהה כמו בניית אתר כדי לשווק מוצר ספציפי אחד. היו גם לקוחות שהיה להם אתר, אך בחרתי לבנות להם דף נחיתה מכמה סיבות:
- האתר אינו עוסק בשירות או המוצר הספציפי שאנו מעוניינים לקדם
- האתר עמוס במידע ויכול בקלות להסיח את הגולש מהמטרה אותה אנו מעוניינים להשיג
- מעקב ויצירת דאטה נפרדת אחרי גולשים המתעניינים באופן ספציפי בשירות המוצע בדף הנחיתה באתר העסק .
איך בונים דף נחיתה?
בניית דף נחיתה ממיר דורשת גישה מדויקת ומקיפה.
ראשית התהליך לבניית דף נחיתה מתחיל בהגדרת מטרה ברורה וקהל יעד ממוקד.
איסוף חומרים שיווקיים כמו לוגו, ותכנון עיצוב הדף באופן ויזואלי מושך קולח וקצר. הדף צריך להיות פשוט לניווט, תוך שימוש בקריאה חזקה לפעולה.
כתיבת תוכן הדף – התוכן חייב להיות איכותי, רלוונטי ומתאים לקהל היעד, תוך מתן מענה על כל השאלות והחששות שלהם. הטמעה של קודי מעקב, ואנליטיקס – מעקב מתמיד אחר ביצועי הדף ואיסוף נתונים, מאפשרים לבצע שיפורים מתמידים ולהגדיל את שיעור ההמרות.
לאחר שיש תכנית המפרטת כוונות, מסע לקוח וערוצים שיווקיים – בונים את הדף על המערכת המתאימה ביותר .
דף הנחיתה הוא כלי מהותי בתהליך הקידום
דף נחיתה נועד להמיר את הגולש ממצב של התעניינות ללקוח משלם. דף נחיתה טוב יעשה את הדברים הבאים:
- יפנה ישירות לקהל היעד
- יציג הצעה ברורה ומושכת
- יכלול קריאה לפעולה ברורה
- יוצר תחושת דחיפות: יצירת תחושת דחיפות (למשל, "הצעה מוגבלת בזמן") יכולה לעודד את הגולש לפעול מהר יותר.
