בואו נדבר על הדברים הפשוטים שהעסק צריך. חשיפה ותנועה של לקוחות פוטנציאליים.

קל נורא ללכת לאיבוד בעולם מוצף בערוצי קידום דיגיטליים. אז רגע לפני שאנחנו רצים, נבחן ביחד אסטרטגיית שיווק ותכנית מפורטת של פעולות, מסרים ופרסומים שמטרתה להגדיל את הההפניות לעסק/מכירות באתר בצורה יעילה וכדאית.

תנו לנו להוביל בערוצי הפרסום

כתבות תוכן טאבולה

כתבות תוכן

כתבות תוכן ופרסומן באתרים מובילים.

לשירותים הפונים לקהל רחב

באמצעות טאבולה, כתבות שיווקיות של העסק לצרכני תוכן באתרים כמו וואלה, מאקו, n12, גלובס, דה- מרקר... איפה הקהל שלך נמצא?
קריאה נוספת
קידום בגוגל ממומן

גוגל ממומן

נחשפים רק למי שמחפש את השירות/מוצר שלך בגוגל

להופיע למי שמחפש את השירות/מוצר בגוגל

גוגל ממומן, אחד מאמצעי הפרסום הנפוצים ביותר לבעלי עסקים בשל יעילותו. משלמים רק על כניסות לאתר או דף הנחיתה
קריאה נוספת
קידום סרטונים ביוטיוב

יוטיוב

רשת החיפוש הגדולה ביותר. מי לא שומע מוזיקה?

אז אם כבר שומעים מוסיקה

יוטיוב תציג סרטון שיווקי שיכניס את המותג שלכם לתודעת הגולש. מכירים את זה? לפני השיר שאתם שומעים יש 4 שניות פרסומת?
קריאה נוספת
פרסום פייסבוק אינסטגרם

רשתות חברתיות

קמפיינים פרסומיים בפייסבוק ואינסטגרם

פייסבוק ואינסטגרם - קמפיינים ממומנים

קמפיינים פרסומיים ממוקדים, לאחר בחינת אסטרטגיית קידום מפורטת ובחינת תקציב שמייצר תוצאות. כולל הכנת התוכן והגרפיקה. ויזואליות מנצחת לעסק שלך
קריאה נוספת
גוגל שופינג

גוגל שופינג

מודעות בגוגל המיועדות רק לאתרי e-commerce. חנויות מקוונות.

יש לכם מוצר בחנות מקוונת?

חשיפת במוצרים בחנות שלכם למי שמחפש אותם בגוגל ומתן אפשרות לגולש לבצע השוואת מחירים ואיכות מבלי להקליק לצורך רכישה. מקליקים רק בגולשים שמתכוונים לרכוש
קריאה נוספת

כל השיווק של העסק בדיגיטל במקום אחד

תלחצו על הראש שהתחברתם אליו – ונתחיל לדבר 

רוצים להכיר את המובילים שלנו?

ROI

Return Of Investment

זהו המדד שמנחה אותנו, החל מיצירת תכנית הפרסום ועד החלתה. 

תקציב הפרסום מבוקר ומפוקח בצורה כזאת שיחזיר את ההשקעה בפרסום ויגרום לעסק לצמוח. הערכת הכדאיות בפרסום והפרסום בערוצים הרלוונטים הם שני הדגשים המנחים את דרך העבודה שלנו.

DATA

ניתוח הנתונים והנכסים הדיגיטליים שלכם במטרה לשפר את תוצאות הפרסום. 

באמצעות כלים נרחבים וניסיון עשיר, אנחנו אוספים נתונים על קהל הלקוחות שלכם, מנתחים אותו, מסיקים מסקנות ופועלים בהתאם להתנהגות הגולשים ובכך מרחיבים את הקהל. 

קהל היעד – הוא הנכס החשוב ביותר לעסק, וכדאי לשמור ולנצל את המידע עליו היטב

אתם הולכים להרגיש שיפור בחשיפת העסק שלכם.

צרו קשר וקבלו הצעת מחיר לפרסום וניהול העסק שלכם בדיגיטל

הכי זמינים בווטאספ

אפשר גם במייל

או בטלפון

חבילות הפרסום לעסקים. לדף הבית

נגישות